Monday 6 May 2013

Addict to CHEESE ...

- Assalamualaikum w.b.t -


 # CHEESE #
yummy ! aku ndak tau kenapaa , tapi aku memang ketagih dengan benda yang namanya CHEESE , apa-apa benda yang ada unsur-unsur cheese , MESTI aku makan . aku rasa ne bukan setakat makanan kegemaran aku sja , tapi lebih kepada addicted sudaa , sebab kalau boleh aku rasa macam hari-hari mau makan makanan yang ada cheese .
if i not mistake , aku start sukaa makanan ber-cheese time umur 15 tahun , erm , masa tue first time juga kot keluar rumaa , jalan-jalan dengan kawan <--- kesian kan aku , umur 15 baru dapat keluar rumaa , baru dapat makan McD , Huahaha !  and makanan ber-cheese yang FIRST aku makannn , Double Cheese Burger , haha ! yang McD tue bhaaa . tenguk ! awal-awal lagii sudaa ambik double cheese , start sana memang tiap kali jalan , tue jak larh makanan aku .



# nyum-nyum-nyum #
nampak sedap jak kan ? hehe , dari sudut pandangan aku larh ~ kalau kamu pulak ? ada kaa makanan atau minuman yang boleh buat kamu addicted ? kalau makanan favourite tue , memang semua ada larh kan , aku makanan fav memang banyak tapi ne satu jak larh yang bikin addicted sangat .

true story : 
      okk yang ne , bukan pasal aku . ada larh sorang gadis ne , aku betul-betul lupaa nama dyaa , tapii dyaa ada cakap yang dyaa addicted dengan PEPSI :) haa , kan ? memang adaa ne , silap-silap adaa lagii ramai orang kat luar sanaa addict dengan , err , coklat or something maybe ?
erm berbaalik kepada budak perempuan tadii tue , dya sangat ketagih dengan Pepsi tue , sampaikan dya cakap if ada kawan dyaa pegii melancong p mana-mana pun , ole-ole yang dyaa mintaa pun mestii pepsi jugaa , even memang adaa jak jual kat mana-mana kedai runcit pun adaa kan . tue larh , addict punya pasal , semua dalam fikiran tue jakk . tapii dya cakap sekarang ndak sudaa larh , normal sudaa balik , means tidak sudaa ketagih dengan itu pepsi , 




# roti keju bakar #
haah ! ne makanan kat atas ne , jadii makanan wajib aku tiap-tiap harii . bangun tidur , breakfast roti keju ne , bilaa lapar kadang-kadang lunch pun makan ne jak , makan 4 keping roti yang di potong 3 segii tue , alhamdulillah kenyang sudaa . and sometimes , tenguk tv sampai tengah-tengah malam memang lapar larh kan , PUN makan roti keju bakar ne jugaa . kan , sanggup tue membakar roti tengah-tengah malam . makan keju tiap-tiap hari , ndak gemuk-gemuk jugaa aku ne , hehe , bersyukur larh juga kan :)



# Burger #
hmph ! jangan cakap larh , awal-awal lagii memang sudaa cakap , cheese kena double kan , kalau boleh triple , makan larh triple cheese . sekarang no matter larh burger McD kaa , burger yang main buat kat gerai-gerai kecik tue kaa kan , memang kena double jugaa . jadii tiap kali minta babah belikan burger , babah pun faham betul jugaa sudaa , burger aku tue mesti ada cheese and double larh kalau boleh ..



# pizza-pizza- oh pizza # 
;)
haih , ndak payah cakap , memang boleh faham jugaa sudaa kan ?
order pizza selalu minta yang ada lebih cheese , hoho ! hairan jugaa , makan cheese banyak-banyak , ndak pandai muak-muak kan , tue larh addict punya pasal . ntah-ntah , orang-orang baru bacaa entry ne pun sudaa rasa muak dengan cheese , ne kan lagii aku yang hampir tiap hari menghadap cheese ? haha , ndak kesah larh .



so yeah , akhir kata dari aku ,
# i love Cheese #
HAHA \m/

- Sekian -

No comments:

Post a Comment