Saturday 11 May 2013

Hari yang membosankan ??

- Assalamualaikum w.b.t -


so yeah , tda apa-apa pun yang mau dicerita sebenarnyaa , in case sekarang teramat sangat larh bosan , ndak tau mau buat apa , bagus update blog kan ? 
type, type and continue typing , HAHA , even bukan ada apa-apa mau di bagi cerita pun .

Haish , sebenarnya ndak jugaa bosan bhaa ne kalau adaa kawan di ruma , tapi , ne ? semua pun jalan , kita jugaa larh yang tinggal di rumaa , lonely nyaaaaa ~ Huaaa ~

and sebenarnyaa , memang dari kemarin lagii sudaa rancang aktiviti untuk hujung minggu ne , memandangkan ummi and babah memang kena pulang-balik kampung (Beaufort) hari ne , kiranyaa aku and sii amir pun mau larh jugaa berjalan saaaana pegi tenguk wayang , yarh larh , sekali-sekala , ndak jugaa bosan malar di rumaa sja kan . kalau ikut perancangan , sepatutnyaa , semua orang jalan ne , tinggal sii along sjaa dirumaa , SEPATUTNYA LARH .

TAPI ! terbalik bhaa pulak sudaa , ummi , babah and hero pulang-balik kampung , aku and amir ? bangun-bangun jak tidur , belum sempat pun mau cakap apa-apa ne , baru tunjuk batang hidung , terus-terus ummi cakap "ndak payah larh kamu jalan bhaa , lain kali sjaa" 

uhuk-uhuk , huaaaaaaaa ~ kenapa begitu ? :( benda sudaa rancang pulak tue kan :((
lepas tue-lepas tue , tenguk-tenguk , orang yang sepatutnya tinggal dirumaa tue pulak yang berjalan , sii along tue , tiba-tiba pulak mau p kibunut sama kawan-kawannyaa .

finally , kejadiannya begini larh , kami yang mengatur rancangan ne pulak yang tiba-tiba kena kasii cancel , yang tda perancangan dari awal tue ? syok-syok dyaa enjoy sanaa di luar :(
huhuhu , somebody ? help me , bawaa larh bhaa aku keluar dari kampung ne sekejap , almost berapa week sudaa aku terperap sjaa di kampung ne , bosan okk .


# btw , interview spa nurse hari tue , keluar sudaa result dyaa , errr , aku failed , ndak lepas pulak interview tue :) ndak pa larh , belum rezeki lagii kot , atleast aku usahaa kan , kalau belum rezeki ndak kan mau dipaksa kan , In Shaa Allah , rezeki aku lain tempat , perancangan Allah lagii hebat kan , :)

- Sekian -

No comments:

Post a Comment