Wednesday 12 June 2013

Tired Much ...

- Assalamualaikum w.b.t -

Hahaii , asal cuaca macam ne jak , mesti terbukaa hati aku mau meng-update blog .

hmm , kirakan mau tidur tadii , tapii bila di pikir-pikir balik , confirm gantung ne kalau tidur sekarang sebab ndk lama lagii masuk asar sudaa , nah , sama jugaa kan , bikin hilang mood lagi karang kalau ndak puas itue tidur , hehe .

okk , since lamaaaa sudaa aku ndak update ne blog , erm , aku sebenarnyaa banyak bendaa jugaa mau di cerita ne tapi , haih , kemalasan ne kan ada di tahap yang melampau bhaa sudaa , tue larh pasal ne .
aku ndak tau larh kenapa sekarang ne , kadang-kadang pelik jugaa dengan perangai sendiri , kalau sudaa malas tue mau keluar rumaa , pakai bedakpun malas . and satu lagi , aku perasan dengan perubahan diri aku , aku ne macam tiada perasaan ! huh , manusiaa kaa lagii ???? :(
means , aku rasa sekarang hati aku keras , yang boleh buat hati aku terusik just family or bff aku sjaa . kalau yang lain-lain tue , keluar larh mukaa kayu aku tue , terutamaa dengan lelaki , hadoiiii ! langsung tdaa feeling ne , hei , tapi aku masii gadis normal k , lurus jugaa masii , dont worry :)

adaa kemungkinan jugaa kaa tue aku jadi tdaa perasaan sebab perasaan aku sudaa pernah di permainkan ?tsk-tsk-tsk , sadisss juga tue kan kalau gtue , haha , tough bhaa my heart terus , nvm larh .



bhaa-bhaa ,enough larh , entry aku tulis ne bukan jugaa mau cerita pasal patah-patah hati k :)

huaaaaa , aku penat ho , tadii jam 2 baru balik dari jadii model , hew-hew !
haha , yarh-yarh-yarh , andaa-andaa sekalian memang ndak silap baca or aku yang silap tulis , memang baru balik dari jadi model  <----- bangga larh sesangat ! :3

bukn model glamour apaa pun , ne , aunt akuu sii ayu tue kan ambik kursus kecantikan , jadii , minggu ne minggu exam durang , dyaa mintaa tolong aku jadii model nyaa , hari ne , err , facial , massage , make up , manicure and padicure . hari jumaat ne pulak , exam saloon , cut , wash and classic curl pun aku jugaa modelnyaa :3 (tempat tertutup jugaa , kira okk juga larh kot)

ya Allah , penat nyaa tadi , jalan jam 7 then balik jam 2 , even ndak da larh buat aa bendaa pun , baring jak tapi sakit segala pinggang okk , hoho , macam orang tuaa sudaa , lengkap larh semua tadii , dengan make up , cat kuku tangan and kaki , hiuuu ~ jadi kerjaa lagi , balik rumaa direct buang tue cat kuku .

tapii ndak kesah , sebab-sebab-sebab , dapat facial and massage free , hohoho !
kedekut sangat mau keluar duit ! >.<

hadoii , astaghfirullah , mengantuk nyaa aku , ne confirm tidur awal ne malam ,
err , apa lagii mau story ne arh ? rasanyaa tercapai sudaa target aku mengasii ceritaa puncaa aku penat macam dekat tajuk nun di atas tue kan ? erm , boleh aku stop setakat sini dulu kaa ? nanti lain kali , tulis lagii k ;)

till then , see you fellas , muah !
with love,
" AMIRA "

- Sekian -

No comments:

Post a Comment