Wednesday 12 June 2013

what's wrong with me ????

-Assalamualaikum w.b.t -


haii , we meet again but with a different mood :')

i dont know what is wrong with me ?! feel weird sangat-sangat , susah mau terang kan macam mana my feeling exactly right now , huh ! feeling down ? sad ? stress ? too tired ? sleepy ? shock ? hei , ntah larh ! 

baru chat sama kajen tadii , aiu admit memang ada masalah juga larh tadi tapii aku sendiri yakin yang bukan masalah tue yang buat aku rasa weird macam ne , masalah tue agak kecik bagi akuu , simple punyaa masalah yang boleh di bagii settle kalau kenaa dengan caranyaa , 

hmm , okk , sorry kalau kasi bingung kamu tapi masalah tue agak tidak sesuai untuk di tulis di sini , im sorry .

hiuuu ! so yeah , kenapa dengan aku arrh ? :/

oh yarh !! selain tue , adaa bendaa dalam kepala hotak aku ne yang aku rasa aku kena bagi keluar sangat sebab dyaa menambahkan weird dalam jiwaa aku .

pak cik wan adaa cakap tadii , since kitaa kena kasii lahir , kita punya punca , place , date and time meninggal sudaa di tentu kan , erm , betul macam tue kan ?

jadi , yang buat aku tertanya-tanya sampai sekarang , macam mana larh kalau orang yang bunuh diri tue ? 
yarh , aku tau , bunuh diri tue di laknat Allah s.w.t , nerakaa tempatnyaa ,

maksud aku , jadi orang yang bunuh diri jugaa memang sudaa di tetapkan puncaa ajak dyaa begitu kaa ? 
ya Allah , bingung nyaa , pengetahuan hamba-Mu ne masii cetek ya Allah ,
gara-gara ne , aku rasa macam aku mau datang pergii sekolah tue jak , mau tanyaa dengan ustazah , biar clear semuanyaa , and kalau boleh sekarang jugaaa ! 

sakit kepala k sakit kepalaa :(

# suddenly , rinduu dengan ahli keluargaa yang sudaa kembali ke rahmatullah . ya Allah ya Tuhan kamii , Engkau tempatkan larh merekaa di tempat orang-orang yang beriman , amin ,
AL-FATIHAH 


- Sekian -

No comments:

Post a Comment